כשאנחנו מתלבשים למסיבה, אנחנו כנראה לא נתלבש באותה הצורה בה היינו מתלבשים לאירוע חברה, או לסתם יום רגיל בעבודה. אז מדוע אנחנו משפריצים את אותו הבושם ל-3 הסיטואציות הללו? אז כן, כנראה שהגיע הזמן שנבין כי לא כל בושם יתאים תמיד לסיטואציה ונדע להבחין בין סוגי הבשמים השונים כדי שנוכל להתאים אותם לסיטואציה. הנה 3 בשמים שונים ל-3 סיטואציות שונות ולמה חשוב שתבחרו דווקא בהם למשימה.

בושם מתוק לדייט

כשאנחנו מתבשמים לקראת פגישה רומנטית, חשוב שנבחר בבושם הנכון שידאג למשוך אלינו את הפרטנר או הפרטנרית איתה יצאנו לדייט. הבשמים המתוקים מתאפיינים בדרך כלל בריחות דומיננטיים של פירות ווניל ובכך הם מקבלים את שמם המתוק. כאשר נבחר דווקא בבושם מתוק לדייט, אנחנו לא רק נשווק את עצמנו כממתק שצריך לחטוף, אלא נכנס אל התת מודע שלו ונפעל למשיכה אקטיבית. כאשר המוח שלנו מריח ריחות מתוקים, הוא נמשך באופן אוטומטי למקור הריח ובצורה הזו אנו מושכים אלינו את הדייט שלהו ממש כמו דבורה לדבש.

בושם פרחוני לעבודה

הבשמים הפרחוניים מקבלים את שמם בזכות ריחות הפרחים הדומיננטיים שלהם. בד”כ, רוב הבשמים הללו יהיו על בסיס ריח חזק של פרח הגרדניה הלבנדר או היסמין, ויעניקו לנו ריח של שדה פרחים רחב ומלבלב. הריח הפרחוני, הוא ריח שמוכח כמרגיע חרדה ולחצים כבר שנים רבות על פי אינספור מחקרים מדעיים. למעשה, הלבנדר למשל הוא פרח מצוין שידוע כמרגיע חרדה. כאשר אנחנו בעבודה, אנחנו עלולים להיכנס ללחצים מיותרים שיכולים להיפתר בעזרת הבושם הנכון. 

בושם “חריף” למסיבה

את הבושם החריף, אנחנו מכירים הרבה פחות משאר הבשמים ברשימה אך זאת רק בשל העובדה שהם בדרך כלל לא יקוטלגו ככה. הבשמים החריפים מאופיינים בשילוב של תבלינים בריחות הדומיננטיים, כמו פלפל אנגלי, ציפורן ואפילו קינמון. הריחות החריפים של הבשמים האלה נתפרו במיוחד בשביל המסיבות בהן נרצה להיראות מסתוריים, אך מושכים. הבשמים החריפים בולטים בנוף ולכן, אם תבחרו בבושם חריף למסיבה גם אתם תוכלו לבלוט קצת מעל כולם ולהעניק לעצמכם ייחודיות שאין כמותה.

לבחור בושם המתאים לחצו כאן