איך לשקם שיער שבור?

מה זה קשקשים?

קשקשים היא הפרעה בקרקפת המאופיינת בפתיתים לבנים או קשקשים על הקרקפת. זה מתרחש כאשר תאי עור מצטברים על הקרקפת ונשפכים מהקרקפת.

קשקשים הם מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים וניתן לטפל בו בקלות באמצעות תרופות.

קשקשים הם מצב המשפיע על אנשים מכל הגילאים והרקעים. קשקשים מאופיינים בקרקפת יבשה, מגרדת ומתקלפת.

קשקשים יכולים להיגרם מגורמים רבים כמו עור יבש, עור שמן, גיל, רמות מתח ומוצרי שיער.

אנשים מסוימים עלולים לקבל קשקשים מכיוון שיש להם מחלות עור מסוימות כמו אקזמה או פסוריאזיס.

זה יכול להיגרם גם על ידי תרופות מסוימות או מצב בריאותי בסיסי כמו צליאק או זאבת.

אנשים הנוטים לקשקשים צריכים להימנע משימוש בשמפו עם סולפטים שהם קשים על הקרקפת. כמו כן, עליהם להימנע משימוש במוצרי עיצוב המכילים אלכוהול העלולים לגרות את הקרקפת ולהחמיר את הקשקשים.

מה הסיבה לשיער פגום?

שיער פגום יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל טיפולים כימיים, טיפול ועיצוב לא נאותים, או אפילו מזג האוויר.

ישנן שלוש דרכים עיקריות לתקן שיער שבור. האחת היא לחתוך אותו. השני הוא שימוש בטיפול חלבון שיעזור לבנות מחדש את מבנה השיער. השלישית היא להשתמש במרכך עמוק שיחזיר את הלחות והברק לשיער.

שיער פגום יכול להיגרם מכל דבר, החל מהסביבה ועד לטיפול לא נכון בשיער. הגורם השכיח ביותר לשיער פגום הוא שימוש בטיפולים כימיים, כגון צביעה, החלקה וסלסולים.

ישנן דרכים רבות לתקן שיער שבור. אחת הדרכים היא להשתמש במרכך עמוק המכיל חלבון ושמנים כדי לסייע בבנייה מחדש של שכבת הקוטיקולה. דרך נוספת היא להשתמש במרכך לעזוב המסייע בשבירה על ידי ציפוי כל גדיל בשכבת הגנה של סיליקון או מרכיבים אחרים.

הדרך הטובה ביותר לעצור את השבירה היא באמצעות מוצרים המכילים קרטין או סיליקון, המסייעים בחיזוק הגדילים מבפנים.

מהם הסימנים שהשיער שלך עשוי להיות יבש מדי?

השיער מורכב מחלבון ושומנים. לשיער בריא יש איזון טוב של שניהם. יותר מדי חלבון יכול להיות סימן לכך שהשיער שלך עשוי להיות יבש מדי. אתה יכול גם לבדוק אם יש סימנים אחרים כמו קצוות מפוצלים, שבירה וקרירות.

הסיבות השכיחות ביותר לשיער יבש הן מזג האוויר, נזק מכני מצחצוח או עיצוב, טיפולים כימיים כמו הלבנה או סלסול, ושימוש בשמפו או מרכך קשים.

חלק זה יפרט מהם הסימנים לכך שהשיער שלך עשוי להיות יבש מדי, וכיצד לשחזר שיער שבור.

הסימן הראשון לכך שהשיער שלך עשוי להיות יבש מדי הוא הצטברות של מוצרי שיער. אם שמת לב שהשתמשת יותר בשמפו ומרכך מהרגיל, זה יכול להיות סימן שהשיער שלך יבש מדי. הסימן השני לקרקפת יבשה הוא אם הקרקפת שלך מתחילה לגרד או מתקלפת. אם זה קורה, זה הזמן לתת לקרקפת שלך קצת TLC ולהשתמש בשמפו או מרכך לחות עם שמנים כמו שמן זית או שמן קוקוס.

אם אתה חושב שאולי פגעת בשיער שלך, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להחזיר אותו למצבו המקורי:

לאחר החפיפה, הוסף טיפול מסכה אינטנסיבי כגון מסכת אבוקדו או מסכת דבש על חוטים רטובים מהשורש ועד לקצה למשך 10 דקות. שטפו ביסודיות במים קרירים במשך 5 דקות לפני

Share:

Facebook
WhatsApp
Email
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

On Key

Related Posts

שמפו ללא מלחים

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם של שמפו ללא מלחים, חושף את הסיבות מאחורי הפופולריות המוגברת שלהם ואת היתרונות שלהם עבור סוגי שיער שונים. זה גם

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים בבחירת קרם פנים מתאים, ישנם כמה פרמטרים הכדאי לקחת בחשבון לקבלת תוצאות מיטביות. כשאתה עומד לבחור קרם פנים, הנה כמה נקודות

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער מסיכה לשיער היא גורם מרכזי לטיפוח השיער, מספקת לו לחות וטיפוח מעמיק. המסיכה הזו הופכת את תהליך הטיפוח לחוויה פשוטה ויעילה. ניתן למצוא

טיפוח הפנים

איך לבחור מסיכת פנים ?

בבחירת מסיכת פנים יעילה, ישנם מספר נקודות חשובות שכדאי לשקול. המסכות מספקות טיפול עמוק לעור, ולכן הבחירה צריכה להתבצע בקפידה: 1סוג עור: התחשבי בסוג העור