בושם

בושם שמריחים מרחוק- דגשים שכדאי לדעת בעניין

מציאת הבושם הטוב ביותר עבורך, דאודורנט וקלן

בושם הוא פריט אישי, וחשוב למצוא את הריח המתאים לך. זה יכול להיות קשה כי יש כל כך הרבה ריחות שונים לבחירה. הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשמחפשים את הבושם המושלם שלך:

– אין לנסות יותר משני בשמים בכל פעם

– וודאו שהבושם מריח כמו שאתם רוצים

– רססו את הבושם על עורכם, לא בגדים או נייר, כדי שתוכלו להריח אותו כמו שצריך

– שאלו מישהו אחר מה הם חושבים על הניחוח לפני שקונים אותו

לא קל למצוא את הבושם הטוב ביותר עבורך – יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון. כדאי שתדעי מה סוג העור שלך, איזה ריחות את אוהבת וכמה כסף את רוצה להוציא על הבושם.

דאודורנט וקלן הם שני דברים שונים. דאודורנט משמש בעיקר כדי להסוות ריחות לא נעימים בעוד קולן משמש כדי לשפר את הריח הטבעי שלך או ליצור אחד חדש. את הבושם עם הריח הטוב ביותר ניתן למצוא על ידי בחינת הניחוח שיתאים לסוג העור שלך ואיזה ריח אתה מעדיף.

מהו בושם ומדוע אנו לובשים אותו?

בושם הוא תערובת של שמנים אתריים ריחניים, מקבעים וממיסים הנמרחים על הגוף ליצירת ריח מיוחד. זה יכול לשמש גם כצורה של תקשורת לא מילולית.

בושם קיים כבר מאות שנים וחשוב לדעת איך הוא התפתח עם הזמן.

המילה בושם באה מהמילה הלטינית “per fumum”, שמשמעותה “דרך עשן”. מקור המילה מהבערת קטורת על מזבחות בימי קדם. הרומאים, היוונים והמצרים השתמשו כולם בבשמים בטקסים ובטקסים הדתיים שלהם. למעשה, נאמר שקליאופטרה התרחצה בחלב ודבש לפני שנפגשה עם מארק אנטוני כי היא רצתה שהוא ימצא אותה שאי אפשר לעמוד בפניה.

בושם הוא ניחוח הנמרח על הגוף במטרה להריח טוב. הוא עשוי בדרך כלל מתרכובות ארומטיות טבעיות או סינתטיות, ויכול לשמש גם כפריט טיפוח אישי וגם כאמצעי לגרום לסביבה להריח טוב יותר.

בושם קיים כבר אלפי שנים, עם עדויות שמקורן בשומריה העתיקה. ידוע שהמצרים לובשים בשמים עשויים קינמון ומור, בעוד שהרומאים לבשו ריחות כמו לבנדר ושושנים.

בעידן המודרני, הבושם הפך לפופולרי יותר מאי פעם, עם מוערך של 26 מיליארד דולר שהושקעו עליו ב-2016 בלבד. תעשיית הבשמים גדלה עד כדי כך שיש כיום יותר מ-20,000 ניחוחות שונים בשוק!

המדריך השלם למשחק הניחוחות – מבחירת הריח שלך ועד להערכת סוגים שונים ואיך הם פועלים

בשמים הם אחד הפריטים הפופולריים ביותר בתעשיית היופי. לכל אחד יש ריח מועדף, והם רוצים להריח אותו כל היום. הבעיה היא שאנחנו לא תמיד יכולים להיות ליד מישהו שיריח אותם.

זה המקום שבו תרסיסי בושם באים שימושיים. הם נועדו להפיץ ניחוח שניתן להריח מרחוק. תרסיסים אלה מציעים לך דרך לחוות את הריח האהוב עליך מבלי להיות קרוב מספיק כדי שייגע באף שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של תרסיסי בושם, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו. הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר אתה מעריך סוגים שונים של בשמים הוא לקבוע איזה סוג של ניחוח אתה מחפש – פרחוני, פירותי, עצי או מאסקי? לאחר שקבעתם איזה סוג ניחוח אתם מחפשים, אז הגיע הזמן להעריך את סוגי הבשמים השונים בשוק – אטומייזר, ספריי אירוסול או ספריי משאבה?

תעשיית הבשמים היא תחרותית ביותר וחשוב לדעת את היסודות לפני שאתה מוציא את הכסף שלך על ניחוח.

מאמר זה ידריך אותך בעולם הבשמים ויעזור לך למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך.

ניתן להשתמש בבשמים למטרות רבות כולל משיכת בני זוג, הגברת הביטחון העצמי או סתם לגרום לעצמך להריח טוב יותר.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת רכישת בושם הוא לשם מה אתה רוצה אותו. אם אתם מחפשים משהו שימשוך אחרים, אז שימו לב איזה סוג של ריח הם לובשים בדרך כלל. אם אתה רוצה משהו שיגרום לעצמך יותר ביטחון אז גלה איזה סוג של ריח גורם לאנשים להרגיש יותר בטוחים באופן כללי.

Share:

Facebook
WhatsApp
Email
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

On Key

Related Posts

שמפו ללא מלחים

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם של שמפו ללא מלחים, חושף את הסיבות מאחורי הפופולריות המוגברת שלהם ואת היתרונות שלהם עבור סוגי שיער שונים. זה גם

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים בבחירת קרם פנים מתאים, ישנם כמה פרמטרים הכדאי לקחת בחשבון לקבלת תוצאות מיטביות. כשאתה עומד לבחור קרם פנים, הנה כמה נקודות

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער מסיכה לשיער היא גורם מרכזי לטיפוח השיער, מספקת לו לחות וטיפוח מעמיק. המסיכה הזו הופכת את תהליך הטיפוח לחוויה פשוטה ויעילה. ניתן למצוא

טיפוח הפנים

איך לבחור מסיכת פנים ?

בבחירת מסיכת פנים יעילה, ישנם מספר נקודות חשובות שכדאי לשקול. המסכות מספקות טיפול עמוק לעור, ולכן הבחירה צריכה להתבצע בקפידה: 1סוג עור: התחשבי בסוג העור