שמן זרעי קנאביס

שמן זרעי קנאביס, אשר נקרא גם שמן המפ, מופק מזרעי צמח ה”המפ” (קנבוס) ומכיל שילוב של חומצות שומן חיוניות מסוג 6 ו-3. השמן משמש למגוון מטרות תזונתיות ורפואיות. בין היתר, השמש משמש בתור תוסף תזונה למטרת חיזוק המערכת החיסונית, כמו גם למען טיפול יעיל למחלות עור שונות כמו דרמטיטיס ופסוריאזיס. שווה, לא? אם גם אתם מתלבטים האם לרכוש את שמן פלז’ר, הגעתם למקום הנכון.

ראשית, מה זה בכלל שמן קנאביס

אחד המושגים הכי מבלבלים בתחום הקנאביס הוא המוצר בשם שמן הקנאביס. למה? מכיוון שיש הרבה שמנים שונים אשר מכונים שמן קנאביס למקות שהם נבדלים בתכונותיהם. מדובר בשמנים אחרים שלעיתים מכונים שמני קנאביס ולפעמים שמני המפ. בכתבה הבאה נבחין בין השמנים השונים.

מה ההבדל בין המפ וקנאביס?

צמחי הקנאביס מכונים במגוון שינויים כאשר הפופולריים ביותר מביניהם הם המפ, קנאביס ומריחואנה. מה ההבדל בין הסוגים השונים? מבחינה בוטנית, המושג קנאביס מתייחס לקטגוריה הבוטנית של הצמחים, כאשר המפ ומריחואנה אלה כינויים נקודתיים לזנים מאד מסוימים של צמח הקנאביס.

שמן זרעי קנאביס (המפ)

מדובר בשמן אורגני צמחי אשר מופק מזרעי צמח ההמפ. השמן עשיר בחלבונים, ומכיל למעשה כשמונים אחוזי חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 6 ו-3, אשר להן תפקיד משמעותי בבנייה תקינה של הגוף והתפתחות תאים, מערכת העצבים ושרירים.

מה יתרונות צריכת קנאביס נוזלית?

ניתן למנות בין היתרונות של צריכת התצורה הנוזלית של הקנאביס את התאמתה לטווח גילאים נרחב, ללוקים במחלות כרוניות קשות, לבעלי מוגבלויות פיזיות למיניהן או לאלה אשר מעדיפים להימנע מפעולת העישון. השמן מאפשר שימוש נוח ודיסקרטי במחיצת אנשים אחרים.

לסיכום

חשוב מאד לציין ולהדגיש ששמן זרעי ההמפ או חוקי לחלוטין! למרות שבפקודת הסמים המסוכנים נמצא שכל חלק  של צמח הקנאביס הוא סם אסור ומסוכן, החריג משרד בריאות בשנת 2004 את שמן ההמפ והתיר ייבוא שלו כמו גם מכירה ושימוש בו, כל עוד כמות החומר הפעיל בו לא עולה על 10 חלקיקים למיליון. אם כן, רכשו עוד היום את שמן פלז’ר, שמן בוסטר אולטימטיבי שיעשה לכם רק טוב.

לרכישת המוצר

Share:

Facebook
WhatsApp
Email
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

On Key

Related Posts

שמפו ללא מלחים

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם של שמפו ללא מלחים, חושף את הסיבות מאחורי הפופולריות המוגברת שלהם ואת היתרונות שלהם עבור סוגי שיער שונים. זה גם

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים בבחירת קרם פנים מתאים, ישנם כמה פרמטרים הכדאי לקחת בחשבון לקבלת תוצאות מיטביות. כשאתה עומד לבחור קרם פנים, הנה כמה נקודות

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער מסיכה לשיער היא גורם מרכזי לטיפוח השיער, מספקת לו לחות וטיפוח מעמיק. המסיכה הזו הופכת את תהליך הטיפוח לחוויה פשוטה ויעילה. ניתן למצוא

טיפוח הפנים

איך לבחור מסיכת פנים ?

בבחירת מסיכת פנים יעילה, ישנם מספר נקודות חשובות שכדאי לשקול. המסכות מספקות טיפול עמוק לעור, ולכן הבחירה צריכה להתבצע בקפידה: 1סוג עור: התחשבי בסוג העור