שמפו ללא מלחים

שמפו ללא מלחים

מה הבעיה עם נתרן לאוריל/לורת סולפט?

Sodium Lauryl/Laureth Sulfate (SLS) הוא חומר פעיל שטח המצוי במוצרי טיפוח אישי רבים, כולל שמפו. זהו חומר ניקוי חריף שמסיר את השמנים הטבעיים מהשיער והקרקפת ומשאיר אותם יבשים ומגורים.

חלק זה ידון בבעיות עם Sodium Lauryl/Laureth Sulfate (SLS) וכן יציג חלופה למרכיב זה – שמפו ללא מלחים.

שמפו ללא מלח הוא סוג של מוצר טיפוח אישי שאינו מכיל נתרן לאוריל/לורת’ סולפט (SLS). אמנם זה לא המרכיב היחיד במוצרים אלה, אבל הוא אחד החשובים שבהם מכיוון שהוא עוזר ליצור קצף בשמפו. הבעיה בשימוש במרכיב זה בשמפו היא שהוא יכול לגרום ליובש ולהצטבר על השיער שלך ולגרום לשבירה ולנזק לקרקפת שלך.

סודיום לאוריל סולפט (SLS) ונתרן לאורת סולפט (SLES) הם חומרי ניקוי המשמשים במוצרי טיפוח אישי רבים, כגון שמפו, משחת שיניים וסבונים. הם משמשים ליצירת הקצף והקצף הרצויים על ידי הצרכנים. כימיקלים אלו עלולים לעצבן את העור והעיניים, וזו הסיבה שאנשים רבים עם עור רגיש בוחרים להימנע מהם.

הבעיה עם SLS היא שזה יכול לגרום למצב שנקרא “קשקשים” – פתיתי עור מהקרקפת שלך יורדים על הבגדים או מברשת השיער שלך. זה יכול לקרות גם כאשר אתה משתמש בשמפו ללא מלח או ללא נתרן לאוריל סולפט.

שמפו ללא מלח הוא שמפו שאין בו כלל נתרן לאוריל סולפט. סוג זה של שמפו עשוי להיות טוב לאנשים שיש להם קשקשים או בעיות קרקפת אחרות מכיוון שהם עלולים לא להחמיר את המצבים הללו באותה מידה

מהו שמפו ללא מלחים?

שמפו ללא מלחים הוא סוג של שמפו שתוכנן במיוחד לשימוש אנשים שיש להם שיער עם נקבוביות נמוכה.

להלן סוגי השמפו ללא מלחים:

– שמפו דל סולפט

– שמפו דל חומרי ניקוי

– שמפו דל חלבון

שמפו ללא מלחים הוא סוג של שמפו שאין בו מלחים. הוא מיוצר במיוחד עבור אנשים עם שיער טבעי ואינו מכיל כימיקלים קשים.

מהו שמפו ללא מלחים?

שמפו ללא מלחים הוא סוג של שמפו שאין בו מלחים. הוא מיוצר במיוחד עבור אנשים עם שיער טבעי ואינו מכיל כימיקלים קשים. ניתן להשתמש בשמפו ללא מלח על כל סוגי השיער, אך נמצא שהוא עובד בצורה הטובה ביותר על שיער אפרו-אמריקאי בשל ההרכב הכימי שלו והצרכים הספציפיים של נשים שחורות.

היתרונות של שמפו ללא מלח:

– שמפו ללא מלח ישמור על לחות הקרקפת שלך, מה שיעזור לקרקפת שלך להישאר בריאה

– שמפו ללא מלח יעזור לך לשמור על תבנית התלתלים הטבעית שלך – שמפו ללא מלח ישמור על ניקיון הקרקפת שלך, מה שימנע ממך קרקפת שומנית או קשקשים – שמפו עם מלח יכול לגרום ליובש, אבל

8 המותגים המובילים של שמפו לשיער שלעולם אינם מכילים נתרן לאוריל/לורת סולפטים

חלק מהשמפו ומוצרי השיער מכילים סודיום לוריל/לורת סולפטים (SLS), שהם סוג של חומר ניקוי המשמש במוצרי טיפוח אישי רבים. SLS יכול לגרום לגירוי ויובש בעור, ויכול גם להוביל לגירוי בקרקפת, קשקשים או אקזמה.

ישנם מותגים רבים של שמפו שאינם משתמשים ב-SLS כמרכיב, אך יכול להיות קשה למצוא אותם. 8 מותגי השמפו הבאים לעולם אינם מכילים נתרן לאוריל/לורת סולפטים:

-שמפו אוברי אורגניס

-Burt’s Bees Baby Bee שמפו & Wash

-Earth Mama Angel Baby שמפו לשיער טבעי

-שמפו שער הטבע

-שמפו שמן ארגן לטיפוח הגוף שלי

-שמפו לחות פול מיטשל עץ התה מנטה

-Pura D’or Premium אורגני מרוקאי שמן ארגן למניעת נשירת שיער

דרכים שבהן אתה יכול להשתמש בשמפו או מרכך ללא סולפט בשגרה שלך

שמפו ומרכך ללא סולפט זמינים כעת בשוק. מוצרים אלה נקיים ממלח, שהוא כימיקל המשמש להסרת שמנים טבעיים מהשיער. מאמר זה יספר לכם את הדרכים השונות בהן תוכלו להשתמש במוצרים אלו בשגרה שלכם.

יש הרבה יתרונות של שימוש בשמפו ומרכך ללא סולפט, אבל אולי הם לא מתאימים לכולם. הם עשויים שלא לעבוד על אנשים עם שיער יבש או אנשים שיש להם שיער שמנוני.

אנשים רבים רוצים להימנע משימוש במוצרים המבוססים על סולפט על השיער שלהם, כי הם מודעים להשפעות השליליות שזה יכול להיות על השיער שלהם. מטרת מאמר זה היא לספק מידע על שמפו ללא מלח וכיצד ניתן להשתמש בו בשגרה.

ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל להשתמש בשמפו או מרכך ללא סולפט בשגרה שלך. דרך אחת היא להשתמש בו כתחליף לשמפו הרגיל שלך. דרך נוספת תהיה להשתמש בו כמרכך, שיעזור לרכך את השיער ויקל על הסירוק.

Share:

Facebook
WhatsApp
Email
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

On Key

Related Posts

שמפו ללא מלחים

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם של שמפו ללא מלחים, חושף את הסיבות מאחורי הפופולריות המוגברת שלהם ואת היתרונות שלהם עבור סוגי שיער שונים. זה גם

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים

איך לבחור קרם פנים בבחירת קרם פנים מתאים, ישנם כמה פרמטרים הכדאי לקחת בחשבון לקבלת תוצאות מיטביות. כשאתה עומד לבחור קרם פנים, הנה כמה נקודות

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער

מסיכה לשיער מסיכה לשיער היא גורם מרכזי לטיפוח השיער, מספקת לו לחות וטיפוח מעמיק. המסיכה הזו הופכת את תהליך הטיפוח לחוויה פשוטה ויעילה. ניתן למצוא

טיפוח הפנים

איך לבחור מסיכת פנים ?

בבחירת מסיכת פנים יעילה, ישנם מספר נקודות חשובות שכדאי לשקול. המסכות מספקות טיפול עמוק לעור, ולכן הבחירה צריכה להתבצע בקפידה: 1סוג עור: התחשבי בסוג העור